Op reis... - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijsenpieter - WaarBenJij.nu Op reis... - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijsenpieter - WaarBenJij.nu

Op reis...

Door: Thijs en Pieter

03 Januari 2007 | Australië, Sydney

Hee harde werkers,

Ten eerste: Happy New Year! Wij zijn het nieuwe jaar goed begonnen. We hebben het goed laat gemaakt samen met onze kiwi-maat Ryan. Een teken dat het super gezellig is geweest.
We vertrekken vandaag naar het warme noorden. We gaan namelijk na een zware tijd (Lien zegt da da bull shit is) ons heerlijk vermaken aan de oostkust van Australie. We reizen in 6 weken van Sydney naar Cairns en via het binnenland weer terug. We proberen jullie zoveel mogelijk op hoogte houden.

Groet PenT (en Lien)

• 03 Januari 2007 - 06:51

Vriendinnetje P:

Heel veel plezier met reizen. Geniet van de komende tijd. Over een paar weken is het namelijk feest.
    Veel liefs van mij

• 03 Januari 2007 - 07:08

Pap:

skon, wel shon, wel done have fun.

• 03 Januari 2007 - 09:37

Suuz:

Ten eerste: Lien heeft gelijk, hulde!
    Ten tweede: veel plezier en kijk uit voor pijlstaartroggen!!
    xxx

• 03 Januari 2007 - 10:13

Hay Mulders:

hallo boys,
    veel plezier de komende weken. jullie beginnen 2007 wel relaxed. lekker op vakantie in het mooie downunder.
    hier is het druk met de bouw van jose ( schiet al aardig omhoog) en de verhuizing van gerrie. ze hebben toch nog meer rommel dan ze dachten.
    vanaf vandaag woont hij op jacob poelsweg 35 met linda.
    groetjes,
    hay en nelly en de kids.

• 03 Januari 2007 - 10:51

Ilse:

Hey!

De beste wensen voor 2007! Hier was t nieuwjaar iets minder. GEEN EENS VUURWERK! China zonder vuurwerk...is als Holland zonder kaas! Ach ja...Gelukkig was er nog wel rijstwijn....:-P

Geniet van de reis! En tot ooit!

X Ilse

• 03 Januari 2007 - 12:36

Marieke Nichtje P:

Heej Guys,

Have fun met jullie trip! Als jullie toevallig in Brisbane komen, doe ze dan nog maar ff de gr's haha.

xxx MarieX

• 03 Januari 2007 - 15:10

Mama:

Een hele fijne reis jongens.
    Zorg dat jullie weer goed terugkeren bij Lien, heel veel plezier
    Pieter even laten weten dat karlijn met skieen iets minder geluk heeft gehad, is gevallen en heeft iets aan haar kniebanden. komt morgen weer terug met de gipsvlucht vanuit Oostenrijk ,moet dan naar het ziekenhuis in Geldrop,daar wordt bekeken wat er verder moet gebeuren.Ondanks alles blijft karlijn opgewekt.
    Heel veel liefs en pas goed op jullie zelf
    Kus mama

• 03 Januari 2007 - 15:11

Fam Verhagen:

Hey Jongens!

Heel veel plezier met reizen, en inderdaad Lien heeft gelijk, wij sluiten ons volkomen bij haar aan. Mooi vuurwerk inderdaad. Tot de volgende keer met weer mooie foto's!!

Groetjezzz

• 03 Januari 2007 - 16:23

Wil:

Ik wens julie een onvergetelijke reis toe!!

• 03 Januari 2007 - 18:24

Kim Saris:

Hey Pieter en Thijs!
    Een hele fijne reis, geniet van deze zes weken!
    Groetjes Kim

• 03 Januari 2007 - 19:16

Erwin:

Hallo mannen,

Ook een gelukkig nieuwjaar gewenst! (en indien ik Pieter per ongeluk ook een sms heb gestuurd met de tekst "..en een geWond 2007.." Het moet geZond zijn ;-)

Heel veel reisplezier gewenst (ik kijk nu al uit naar nog meer mooie foto's)!
    Groeten, neef erwin en ellen

• 04 Januari 2007 - 08:04

Ginny:

Hai Pieter en Thijs,

Zo te zien hebben jullie goed oud op nieuw gevierd!
    Heel veel plezier de komende 6 weken met reizen. Geniet ervan!

Groetjes Ginny & Peter

• 04 Januari 2007 - 18:09

Peter Bouten:

Heren, de beste wensen voor 2007 vanuit het h*erige Nederland!
    Goede reis en veel plezier nog!

(oet Heagelsum)

• 05 Januari 2007 - 19:48

Jos En Ingrid Kox:

Ziet er allemaal kei goed uit jongens, geniet en drink méé maten.

• 05 Januari 2007 - 21:12

Annet:

Gelukkig nieuwjaar!!

Jullie zijn nogal wat van plan in 6 weken! Best een eindje...Maar niets is jullie teveel he? Heel veel plezier!

Groetjes annet

• 07 Januari 2007 - 20:54

Loes:

hey!! Geniet van de reis die jullie voor de boeg hebben.Wat een heerlijk begin van 2007!!Tot snel, groetjes loes

• 08 Januari 2007 - 17:38

Roelie:

heeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! jongs ene alles oke ??? zal wel he.een beetje rond trekken en gene flikker oet voeren maar maar dat ken toch neet.ma ja ut baat toch neet.dus veul plezier met schupe en halt ut un bitje netjes wah de groente d'n boene kel en annetje